Entry terbaru

Lokap Mona Fendi Berhantu ~ Seram





Kisah ini terjadi di Balai Polis Raub, Pahang dimana Mona Fendi serta rakan2 pernah di tahan reman selama 14 hari sebelum proses pembicaraan di mahkamah kemudian dipindahkan ke Penjara Kajang dan kemudiannya Penjara Pudu. Setelah hampir 10 tahun cerita ini disimpan oleh pegawai balai polis terbabit dan kini bukan lagi rahsiaa... (stop jap, masa aku tulis ni rasa lain macam plak)


Mengikut cerita salah seorang pegawai yg bertugas disitu, dia kata masa bertugas dia merasakan dirinya seolah2 diperhatikan dalam ruang kurungan daan,, ada ketikanya terasa hembusan nafas ditengkuk yg meremangkan bulu roma dan perasaan selain kedengaran suara rintihan dan tangisan......gah! terkejot taak??

Sarjan Mejar Mohamad Daud berkata beliau tidak dapat lupa kenangan manis semasa menjaga Mona Fendi, sewaktu tiba gilirannya meronda, dia akan menyuruh Mona Fendi menyanyi.. 

mcm tergantung kn? jgn tye knape,sebab dalam paper pun tulis sampai sini je haha!


19 Comments
Tweets
Comments

19 Comments:

  1. Mona fendi nyanyi pon seriau.. Sore die feliks ar.. Hahah.. Sume tmpt de antu.. Umah anda pon ande antu.. Pcylah!

    ReplyDelete
  2. Awk buat saya takot la hehe..percaya...sebelah awk pun ada heee

    ReplyDelete
  3. terkejut bila tgk muka dia. hehe

    ReplyDelete
  4. jijah lupa lah..mona fendi kena jail sebab ape yer...hehee

    tapi mmg berhantu la wa cakap lu..ekeke :P

    ReplyDelete
  5. mona fendi kena jail sebab dituduh mengerat 18 tubun seorang Adun..

    ReplyDelete
  6. percaya la korang semua tu...memang kita ni rakyat malaysia suka percaya melalui ckp org kan....

    ReplyDelete
  7. pasal korang tau mona tu bomoh dan2 la seram la apa la dengar lagu.....perasaan ni dah d set dr nenek moyang kita lagi

    ReplyDelete
  8. alah, setan mmg wujud.. tp yelah, org ni ckp besar pasal xpenah nmpk. tu sbb nye.. :)

    ReplyDelete
  9. i like ur statement @Tea! hehehe

    ReplyDelete
  10. agk trgantung disitu ~_~

    ReplyDelete
  11. tgok muka dia pon dh seramm . hakhak

    ReplyDelete
  12. masa baca entry nie sat2 kalih belakang.sat2 tgk tepi.wakakaka aku mmg penakuttt

    ReplyDelete
  13. hehehe..seram gukk

    ReplyDelete
  14. perghh.. seyes kes mona fendi dasyat.. bc kes dia smggu baru habis baca.. itu pun baca siang hari.. xdpt bc malam haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...