Entry terbaru

Wanita mengandung dibunuh kejam

ni nak share gambar yang mengerikan... kpd yg cepat seriau saya nasihatkan jgn le tgk gmbr ni..







maaf, punca kematian sebenar tidak dapat dikenalpasti.. sila rujuk blog Buaya Merah

21 Comments
Tweets
Comments

21 Comments:

  1. perg. seram gler. tkut la tgok post nie.

    ReplyDelete
  2. ya allah kejam nye.. kt mane ni? knape dibunuh?

    ReplyDelete
  3. gambar ni dpt dr blog buaya merah..cuba pergi blog dia hehe..backlink :)

    ReplyDelete
  4. sentap tgk ohhh...... sedeynya....

    ReplyDelete
  5. siapa la insan durjana yg bt kj gini..

    ReplyDelete
  6. sedeynyerr...tak terucap dgn kata2..

    ReplyDelete
  7. Ya Allah Subhanallah! berpinau mate cx tengok. tk brani tgk lame2. Ya Allah kesian sgt ibu ni.

    ReplyDelete
  8. kesian...dua nyawa dibunuh sekaligus..baby tu tak smpat knl dnia lagi..

    ReplyDelete
  9. kenapa jadi mcm tu?
    eeee... seram.. :(

    ReplyDelete
  10. zaman semakin ke depan. 10 thn nanti mgkin kes bunuh bayi a.k.a buang bayi akan jd cerita lapuk dan diganti dgn kes mcm ni T_T

    ReplyDelete
  11. Aduhai, zaman skrg ni nyawa umpama brg mainan je. Suke suki je nak wat cenggini.

    ReplyDelete
  12. nauzubillah..
    innalillah.. melayu ke??

    ReplyDelete
  13. dasyat r..gerun aku tengok.

    ReplyDelete
  14. erkkk.. nyesal lak bukak page ni.. eeee... :(

    i hope they'r in heaven right now..

    ReplyDelete
  15. patutnya buat gambar ni kebawah sikit.. kalau tak nak tengok nak buat macamana gambar tu ada tepek kat atas.huhuhu.

    ReplyDelete
  16. erkkk!!
    nk termuntah rasa. huhu

    ReplyDelete
  17. alicea diana13/11/13 5:45 PM

    ya tuhan. . truk nye..knapa blh smpai mcm nie skali...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...